Много е сложно с фирмата която е наемател. Тя си ги е включила в дневниците . Ако се спрем на протоколи за анулиране на фактури, трябва и нови данъчни документи , съответно издадени към днешна дата. По препоръка на данъчната, която извърши регистрацията , да си внесем ДДС за данъчните периоди назад. А така направено мисля че всичко ще бъде като резултат вече в ДДС за април.
Ако начисля ДДС с протокол по чл.117 към всяка продажна фактура,  дали няма да се получи.....моля за мнение
Здравейте, казуса ми е следния. Имаме дружество, което е създадено чрез разделяне и е трябвало в 7 дневен срок от датата на вписване в търговски регистър 28.09.2021, да подаде заявление за регистрация по ЗДДС. Същото не е подадено. Към днешна дата ни регистрираха по ЗДДС от 28.09.2021г , като трябва да подадем ДДС за периодите от 09.2021 до 02.2022г . Дилемата ми е в това че имаме издавани опростени фактури за приходи от наем по 900.00лв на месец. Сумата съответно ще включва ДДС защото е крайна стойност, но как да се включат в дневник продажби за съответните месеци. При положение че са предоставени на клиентите те са ги платили по банков път, съответно не са ползвали данъчен кредит. По покупките съответно ще си ги осчетоводя като данъчни документи и ще ползвам ДК. Не съм наясно с продажбите какво да правя.